..Morning..

Hallojsan.

När de var så varmt ute så man kunde ligga å sola hade jag inte några problem
alls med att stiga upp på morgonen då var de bara mysigt.
Men just nu vill jag bara dö när jag vaknar å inte kan somna om även fast jag är helt
slut i kropp å knopp!
Vaknade av att syrran ringde å jag praktiskt slängde på luren i hennes öra å
frågade om hon inte var riktigt klok jag ska juh sova.
Ändå var de jag som bad henne snacka med mej i morgon om hundköpet.
behöver nån som stöttar mej igenom detta, så att de nu verkligen blir av.
Just nu har jag hur mkt tid som helst för en hund i mitt liv å de skulle vara hur underbart
som helst så man kan börja jobba med den, har stora planer.
Men samtidigt känner jag mej förvirrad å tänker att jag ska kanske vänta pga. att jag inte vet
om jag får nå jobb snart lr ska börja plugga trist att behöva lämna den ensam hemma.
Just nu äre de så mkt annat som tynger mej just nu, ska verkligen bli skönt att få
komma hem ett tag å få tänka i lungn å ro.
Men kommer sakna ihjäl mej efter min älskling, vara ifrån varandra sådära länge igen *uscha
du är verkligen hela min värld å jag uppskattar ditt tålamod med din alltför bittra
flickvän just nu.

..Du är mitt underbara allt, glöm aldrig de..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0