..mat..

Har just ätit frulle å börjar genast fundera vad jag ska laga te middag.
Å kom på att jag måste springa te affären kylen är helt tom, åde är
endast min karl som handlar hem grejer *stackarn
Lika bra jag erkänner de själv innan nån annan gör de jag har blivit lat!
Men de ska bli ändring på vänta ni bara.
Igår fick min karl nöja sig med fiskpinnar, potatis, dillsås & morötter
så ida tänkte jag att jag skulle gottgöra han.
Ska slänga ihop en potatisgratäng & steka skinkstek å te de blire såklart sås :P
hoppas han gillar de annars ligger jag riktigt illa till : /
Men måste borsta håret å klä på mej å se om de är den dära snygga killen som sitter
i kassan ida lr om de är den välkända svarthåriga tönten!
Ni tycker säkert jag är jobbig som skriver blogg inlägg stup i kvarten men
har man inget bättre för sig å skriv lust så : /




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0