..klantiga jag..

Tjenare.

Fy fan idag har de inte varit den bästa dagen allt som kan hända har typ hänt.
Började med att jag vaknade med värsta allergin som inte gick över trots alla allergi tabletter jag har knaprat.
Sen åt jag frukost en morot å inte nog med de så hade jag skalat den för lite så jag fick en allergisk
reaktion kliade fan i hela käften å går inte så bra å klia tebaka där inne tro mej har försökt.
Så nu är jag helt öm där uppe i gommen alltså fy fan va ont de gör.
Sen så var jag tvungen sminka mej för jag skulle till biblo å lämna tebaka böckerna.
å du tror inte jag börjar klia i ögonen efter så jag var tvungen tvätta bort allt för att
jag såg ut som en panda : ) Men till slut tog jag mej iaf till biblo å då var de värsta kön
när jag skulle lämna tebaka böckerna nå småbarns föräldrar med påsar med böcker å som
att de inte var nog så lät hon ungarna sätta in böckerna så de blev fel å grejer hallå jag hade tre
böcker hade dom inte kunnat släppa mej före, ibland vill jag döda såna föräldrar!
Efter biiblo så for jag till affären skulle handla brunsås å sallad, men deras sallad var så dålig så jag
var tvungen köpa den på en annan. Sen fick jag säkert köa 5 min för den dära brunsåsen.
När jag väl var hemma så började jag laga mat å medans jag bäddade sängen kom jag på att
de var en repris på tv jag skulle se å du tror inte jag hade missat halva!
Maten blev iaf lyckad klantade mej när jag skulle ta mat oxå men orkar inte nämna de blir bara förbannad
då, har iaf fått en fläck på mina ljusa byxor, får hoppas de går bort i tvätten : /
När jag inte trodde de skulle bli värre har jag fått värsta magont å huvudvärk så nu ska jag bara lägga mej
i sängen å hoppas på att de blir en bättre dag i morgon..

Henrik utan dej vet jag inte hur jag skulle klara dagarna
du är hela min värld, älskar dej hur mkt som helst

..tur att jag har dej i mitt liv älskling du är galet underbar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0