..dagen..

Tjenare.

Vaknade käkade frukost tog filten, boken å henrik med ut å solade :P
Men när man låg dära å njöt så gick solen helt plötsligt tebaka så vi gick in
å fixade lite granna dvs vek kläder.
Å när solen kom tebaka hade jag inte ork att flytta mej ut igen.
Kring fyra tiden så följde vi våran sjuka granne till deras stuga å hjälpte till att röja upp där
henrik klippte gräset å jag dammsög å krattade :D
Hon blev riktigt glad för hjälpen å fint blev de :)
Så tack för allt så blev vi bjudna på middag de var
å en massa grejer att välja mellan *mums :D
Var super gott blir nog å följa med dit flera gånger var så trevligt.
Efter att vi kom hem var klockan vid åtta tiden, å då ställde jag mej å laga biffar så att
henrik skulle ha med sig nåt att äta i skolan i morgon, dom blev lyckade som alltid.
Men nu ska jag ta å kämpa med min allergi å lägga mej i soffan bredvid henrik å invänta hockeyn :D
Men först blire juh att se hemsökta hus lite läskigt med såna dära program ibland, jag tror på
andar å sånt men hur mkt som är sant är juh svårt att avgöra iaf.
För alla har vi en själ å den måste juh försvinna nånstans lr hur?
Å har man något oklart i livet så kan man verkligen finna frid?, nähh tror inte de
Så om jag någon gång spökar i ditt hem, bli inte rädd utan hjälp mej att gå vidare : )

..tjingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0