..ajjjjj..

Hellojsan

I morse när jag vaknade hade jag sjukt ont i knävecket lr vad jag ska säga.
Har fortfarande inte gått över å gör svin jälva ont när jag rör mej.
Fan svårt att röra sig får typ gå på tå men de gör ändå ont.
Måste varit från mitt å henriks busande igår att jag böjt de fel lr nåt sånt.
Hoppas de går över till i morgon.
Har just gjort en sak som jag tycker är sjukt äckligt nämligen stekt bacon uscha
de luktar satan å sen sprättar de dära fettet överallat, känns som att man är
med om ett tredje världskrig när man står där å ska vända dom.
Glad att jag inte behöva göra de så ofta men jag göra allt för att min
karl ska bli glad eftersom jag varit så bitter senaste tiden.
Har tittat men in trees å nu ser jag top model gud så bra de är kan inte sluta titta
efter de blir duschen å tvätta bort smilisen å ordet fitta som henrik skrivit å ritat
en pil ner, han tyckte väll att han var rolig lr nåt..
Killar är bara så barnsliga ibland, men älskar han nästa mer när han är sån!

..Vi hörs i morgon bloggare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0