..Åhh yeah..


Jag är shopping sugen till tusan.
Vill ha en massa söta klänningar bara klänningar :D
Säger bara när mina 10.000 sätts in på kontot då jävlar händer de!
samma dag ska jag fylla på min garderob med en massa fina saker.
Jag letar fortfarande efter mina vita capri byxor, har inte hittat dom ännu
men ska gå på stan hära nån gång i veckan så ser vi :)
För de är ett av mina måste i sommar plus gladiator sandaler, sjukt snygga
å sen ska jag faktiskt ta å köpa mej min första par ballerina, är fint när jag
ska ha en massa klänningar har juh ett x antal sandaletter, men vill ha nått
par ballerina oXå så man kan variera sig lite.
Sen blire även några nya bälten å väskor.
Sen ska jag försöka hitta nåt fint till älsklingen med man kan juh inte bara tänka
på sig själv.

..Jag svävar på rosa moln, är så galet kär i dej älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0