..Zombie..

Det är fan vad jag är känner mej helt jävla död fast ändå levande.
Men kanske vaknar upp nu när jag måste gå till jobbet i regnet..
Jobbar till klockan fem idag, sen blire nog att vara me brudarna men vi får
se vad vi hittar på : ) Kanske blir sängen oxå när man kommer hem man vet
juh inte hur slut man är : )

Har hunnit vara ut med ronne oXå han var så snäll som att han visste att jag
var as trött lr någet men så äre när man inte somnar förän klockan tre.
Måste vända på dygnen annars kommer de bli sjukt jobbig att forstätta jobba.
Fast ifs så jobbar jag idag, sen på tisdag sen är jag ledig till måndag så de känns
rätt skönt.. Vet faktiskt inte om jag ska åka till kiruna de återstår att se men tror de.
Måste juh träffa dej!

..Varför ska de vara så svårt att tro på dej..

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) självklart:)

2008-06-22 @ 10:46:43
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0