..Sovit länge..

Herregud vad jag har sovit länge idag vaknade klockan tre.
hade absolut ingen anning om vad klokan var, shit hela dagen
har juh gått.. Ska slänga mej i duschen nu å försöka göra nån nytta.
Skulle juh baka bullar idag, får se hur de blir med den saken.
Är bara så less just nu så jag orkar inte sitta hära å blogga
om en massa onödiga saker när jag inte vet vad jag ska skriva.

Läste sinalee´s blogg å blir så irriterad på att folk orkar bry sig så jävla
mkt om andras utseende, ni är fan patetiska!
Varför kan inte folk acceptera att vissa människor är nöjda med
hur dom ser ut, de är faktiskt inte så svårt att älska sin kropp!
Kan säga såhära jag väger bara 42 kilo just nu har gått ner 5 kilo
jag har inte försökt gått ner i vikt de har bara blivit så.
Vissa vill väll att jag ska sitta hemma å äta hela dagarna &
sluta röra på mej men jag tänker inte göra de.
Jag är nöjd med hur jag ser ut å jag skiter fullständigt om jag går ner ett kilo
lr går upp ett. För jag mår bra just nu å så mkt annat bryr jag mej inte om!
Tro mej min kropp kommer säga ifrån när den inte mår bra!

..Ta hand om er själva istället för att bry er om andras utseende..

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

så sant

2008-06-18 @ 16:50:04
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Antonia

Word! Keep on goin' girl! :D

2008-06-19 @ 10:50:59
URL: http://anty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0