..Solat..

Låg ute å solade sen ringde henrik å sa att vi skulle bada.
Så packade ihop mina sol grejer å sen bar de av.
Var jätte mysigt å jätte varmt, skönt att ligga å sola : )
Har fått lite färg oXå skönt skönt!
När jag kom hem började jag må illa som fan å fick jätte ont i huvudet
tecken på för lite vätska man får skylla sig själv.
Sen kom vi hem & laga mat, sen har jag packat allt som jag ska ha
med mej i morgon när jag åker blev en tung väska :D
Sen har jag oXå blivit 10.000 kronor rikare idag, de kändes gött de,
underbart, underbart i morgon blir att inhandla ett par sandaler
kanske ett par gladiator får se om jag hittar några jag vill ha..
ska lägga mej å mysa med pöjken inte många timmar kvar tills
vi ska sova..


..Lisens ben vs Henriks rygg, vem vinner?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0