..SOL..

Det är sol ute : )

Har tagit på mej ett par svarta shorts & mitt blommiga linne de jag hade på
resan upp till norrland :D
Men ska snart hoppa ur kläderna dra på mej bikinin å lägga mej ute å sola *myspys : )
Somnade igår efter jag sett filmen tur&retur, shit alltså! har sovit jävligt länge å skönt var de.
Har inte känt mig såhära utvilad på hmm, ja jag kan inte riktigt komma ihåg sist.
Men underbart underbart : )
Nu har man nya krafter om dom inte åker i morgon efter 24 timmars skiftet.
men vi får se, vad ska ni göra har ni sol?

Ska hänga upp tvätt nu, vattna grönsakslandet å allt i växthuset å kanske ta lite rabarber
å doppa i socker, stackars tänder = )

..Älskar solens varma strålar mot min hud..

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Ja, skynda dig att sola medan den är framme :P a en bra dag!

2008-06-23 @ 10:02:12
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0