..Roligt med brudarna..

Hejsan.
Efter jobbet var jag hem å åt grillar å färskpotatis med sallad.
Sen drog jag te emmy å där var jana sen satt vi å surrade skit
bredvid elden å lyssnade massa musik :D
Haha mys, sen såg vi larsson med nån tjej å då var vi tvungen smyga efter
å kolla vem de var, de var typ as roligt..
Haha sen kom ped å stefan körandes med bilen körde förbi oss å
vinka å sen när dom kom tebaka så hade stefan vevat ner rutan i bilen
å visade sin håriga röv åt oss, den var inge vacker men den kanske värmer om vintern :D
Sen har vi oxå dragit en ragg med larsson de var med kul sen stack vi hem till mej å
åt jordgubbar mumsigt..
Å brudarna drog nyss för att jag ska jobba i morgon :P

Henrik ska inte komma te porjus han vill inte te tar imot säger han.
Fy fan vet inte vad jag ska göra, blir knäpp kan han inte bara
fatta att jag vill vara med han..
Jag anstränger mej kommer till han åså men han vägrar göra nått för mej.
Less jag blir, men tydligen så är de inte värt de..
Ja han vill forstätta men de känns inte som de, va fan ska jag göra.
pallar inte detta nåmera, han lovar men sviker hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0