..Porjus..


Hellojsan

Är hemma i den lilla byn porjus kom igår men då orkade jag inte
skriva nått inlägg var så trött å vara tvungen hälsa på alla åså.
Tåget blev försenat pga en ur spårning av nått annat tåg.
Så fick sitta å vänta 2 ½ timme i halsberg innan tåget kom.
Det tåget skulle igentligen kört direkt till boden men de gick inte
så vi fick kliva upp fyra på natten å ta en buss från sunsvall till umeå
å sen tåg vidare därifrån till boden.
När vi var i Umeå hade vi kört in tiden & vi var en timme före istället
så då fick vi sitta å vänta en timme innan tåget skulle gå. ; /
Sen när vi kom till boden bytte jag tåg igen åkte i ungefär 2 timmar sen var
jag i gällivare, där kom mamma å mina små syrror & hämtade mej
sen bar de av med bil ungefär en halvtimme sen var vi hemma :D
Sen delade jag ut presenter å packade upp väskan å gjorde de hemtrevligt
i gästrummet som nu ska vara mitt rum i 2 ½ månad.
Städade, bytte gardiner å sängkläder, kopplade in datorn å satte in alla kläder
i gareroben hänge upp en spegel å tog fram kort å grejer :D

..ska äta nu så hinner inte skriva nå mera tjing..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0