..Ledig..

Har nyss kommit hem från jobbet har varit en rolig dag som fan.
Alltid lika kul att jobba med  kielatis : )
Vi har bakat med gammlingarna, varit ute å gått å ätit mat ett ex antal gånger.
Inte konstiga att alla är lite små runda, när man tänker på hur mkt mat dom  får
å hur lite dom rör sig  = )
Nu är jag ledig ända till på tisdag skönt skönt :P
En hel dag men de ska bli skönt iaf, sova ut i morgon då & tidig kväll idag tror jag..

Inget mat fotande på senaste men de är för att jag ätit på jobbet å ingen
dagens outfit för att jag inte hunnit lägga ut mina risiga jobbarkläder ännu :D
Inte snygg precis å inget nån skulle vela ha på sig heller ; )
Har just slängt på en tvättmaskin tänkte tvätta lite inför helgen, medans jag väntar på
att den ska bli klar ska jag se nån barnfilm tror jag å kanske slummra en stund *tihi

..vi hörs senare om jag inte råkar slummra för natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0