..Lagar mat idag igen..

Känns rätt skönt att kunna ge min mamma lite paus från matlagningen.
Blev makaronipudding till middag idag, den ligger faktiskt i ungen just nu
å är alldels stax klar, till de sereras te riva morötter :P
Lite senare bjuds de även på äppelpaj ska börja fixa med den nu faktiskt.
Blev inget bull bak idag, tar de i morgon på jobbet istället börjar juh sju
på morgonen å går av klockan sju på fredag morgon..
Så har en hel del tid som behöver fyllas ut å då kan jag lika gärna baka :D

Du lyser upp mina dagar, du är så otroligt jävla underbar.
Blir så sjukt glad genom att höra din röst, de är som att
hela jag fylls med nya krafter å orkar lite till : )
Vad skulle jag göra utan dej, de vill jag faktiskt inte ens ta reda på..

..paj bakning nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0