..Hemma igen..

Hjälper min mamma med maten idag igen ; )
Jag fixar potatisgratängen så fixar hon köttet så de håller jag på med nu.
Men medans jag väntar på att gratängen puttrar på i kastrullen så kan jag skriva
lite granna, mamma undrade vad jag höll på med när jag slängde ihop allt i kastrullen
å sa att de skulle små puttra, va sådära har jag aldrig hört nån som gör.
Roligt att göra nått på nått annat sätt än vad hon gör.

Haha tror ni jag kom hem tomhänt nå nähh inte.
Köpte lite underkläder, ett par sockar, ett nagellack & ett paraply.
Hmm samt alkohol fall jag skulle ändra mej vi får la se vad som händer i helgen.
Imorgon blir de iaf jobb å sen så åker jag till min älskling i Kiruna, å fan vad jag ska mysa.
Längtar längtar efter dej!

Är galet kär i dej, utan dej vet jag inte vad jag skulle göra

..Tack för att du finns å gör min värld till ett bättre ställe att leva i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0