..God Natt..

God natt godnatt, är trött som fan å har ont i huvudet som vanligt.
Vet att jag typ behöver glasögon men tänker inte betala för en syn undersökning
när jag har en kupong på en gratis hemma i karlstad, låter som en gammling men vah fan!
Sen har jag rabatt på glasögon oxå fall om de skulle behövas, vilket jag tror.
Är typ närsynt tror jag de är, ser inte saker så bra på långt håll : /

Längtar efter lite närhet, hmm blivit välldans lite sånt  på senaste tiden
om man inte räknar med libban å sen tvåan på jobbet som jämnt vill
ha en kram av mej, tvåan vill ha en kram för att han tycker jag är så
snäll & gullig *hihihi :)

Men nu ska jag lägga mej å sova alldeles ensam!
Jag kommer bli sexmissbrukare efter den hära sommaren
jobbigt att vara utan dej älsko!

Måste erkänna en sak de känns rätt skönt att vakna på morgonen då man vet att
man fått betalt för att sova :D

..Jaja nog snackat ska hoppa i säng nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0