..God Morgon..

Har slutat jobba klockan sju å snart ska vi till Gällivare
å göra lite ärenden *voj voj kommer hamna i säng tidigt idag.
Men är väll ganska bra då jag kanske lyckas vända på dygnet
inte för att de är så stor ide inför helgen men men.
Jag ska ta de lungt i helgen eftersom jag jobbar på måndag.
Ska oxå förbi pappa å hämta pengar åde, hinner inte skriva så mkt mera
för bilen avgår snart säger mamma :D

vi få se vad som kommer hem från gällivare kanske man köper nått.

..hörs senare..

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Jorå, med oss är det bra. Jag vikarierar på dagis i Vuollerim och har nu både haft magsjuka och en rejäl förkylning inom loppet av en vecka! Det är smällar man får ta dock :-)

2008-06-25 @ 12:22:20
URL: http://fryc.blogg.se/
Postat av: jessica

Svar: Ja älskar såna böcker...

Så jag tar jätte gärna emot tips (=

2008-06-25 @ 16:20:47
URL: http://mammz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0