..Gahh varför ska allt gå fel!..

Lyckades hitta symaskinen, plocka fram den men sen var juh de dära hur den skulle träs : /
Har försökt i ungefär 45 minuter utan nått resultat : (
Irriterande vill juh sy in min fina sommarklänning så jag kan ha den i morgon : (
Varför ska allt bara jävlas ibland! Mamma skulle komma förbi å titta efter att hon
varit i gve så vi får se hur de går *hoppas hoppas.
Ska alldeles strax börja med middagen oXå idag blir de fisk mer säger jag inte.
För vi får se vad de blir har inte riktigt bestämt mej ännu.
Längtar till kiruna festivalen så jag får träffa min älskling lär juh inte få se han annars
på hela sommaren, måste fan tvinga han att komma nästa vecka jag vill kramas!

Längtar sjukt mkt efter din närhet
Du är mitt underbara allt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0