..Festen..

70 års festen var satans kul.
Roligt att träff alla typ "släktingar"
Började med en massa kramar sen blev de kaffe å nått att
doppa : ) Sen efter de spelade vi lite kubb å sånt dära å senare blev de
middag de de bjöds på två sorters kött, potatisgratäng, köttbullar nån fisk röra,
nybakat bröd, sallad å massa skumpa : )
Efter de vankades de rabarberpaj med vaniljsås
& senare såklart tårta : D
Men eftersom jag inte tålde tårtan fick jag nån laktosfri glass,
med jordgubbar.. Glassen smakade som gräddglass å de har jag inte
ätit på jag vet inte hur länge!
Sen öppnades de presenter å hon blev jätte glad för min
så då gjorde jag ett bra köp, köpte två skålar i två olika former en oval &
en rund, typ vita sen nå hål som de lyste svart igenom på.
SKIT SNYGGA!

Var meningen jag skulle stanna dära men så blev de inte.
Åkte med tobbe å anki tillbaka till gällivare å sen for jag
till nunis å var med sandra å gänget fy fan va kul de var.
Träffade en massa folk som jag inte sett på år å dar men var jävligt full oXå!
Iaf sen när jag kom hem, halsade juh en massa just innan de stängde : (
Men idag mår jag faktiskt riktigt bra :)
Men kan bero på att jag gick å la först vid halv sju i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0