..Dålig på att uppdatera varför?

Först igår på kvällen så blev de inte käk förän vid nio, sen efter de så
kom de en massa folk hit som jag inte sett på jävligt länge, vissa ett år.
Sen helt plötsligt var klockan två på natten å jag var bara tvungen att
lägga mej å sova för jag skulle upp klockan sex..

Sen i morse när jag vaknade så var jag tvungen rusa till jobbet på direkten
jobbade från kvart i sju till tolv, sen när jag kom hem var jag helt slutkörd.
Hade helt enkelt ingen ork kan juh vara för att jag stressade som fan
på jobbet, de fanns så mkt att göra men ändå ingenting..
var vara folk som ville hem å var arga, mediciner dit å allt..

Så när jag kom hem så la jag mej faktiskt i sängen å sov några timmar
å de har jag gjort tills nu å de var underbart!
Klockan halv sex ska jag nämligen till jobbet igen & jobba till klockan nio.
Men sen jobbar jag inte föräns på tisdag om dom inte ringer ut mej vill säga.
Dom brukar vara expert på de : )

..Älskar dej otroligt mkt, du är mitt allt..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hoppas de går bra på jobbet!

2008-06-21 @ 17:02:13
URL: http://manillas.blogg.se/
Postat av: Gossip & Fashion

ha en bra kväll :)

2008-06-21 @ 19:45:13
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0