..Dagens första inlägg..

Godagens : )

Fy fan varit vaken många timmar nu juh..
Å har typ inte sovit nått i natt, varit så jävla mkt tankar.
Det var juh bra att du berättade men det känns ibland som att de hade
varit bättre att inte veta.. Tänkte bara inte du oXå!
 Trodde verkligen inte så om dej plus att jag trodde faktiskt jag kände dej vid de hära laget 
men nu vet jag inte, du känns som en främling i mina ögon..
Du säger att du typ var rädd för att jag skulle försvinna
Men om de du sagt är sant, så borde du tagit risken förlängesen
& litat på att jag skulle stanna kvar.
Ibland känns de som jag vill byta umgänge, få lite mer tid för mej själv
å försöka börja må bättre.
Men sanningen är att jag skulle nog inte kunna leva utan er för ni är
underbara personer allihop, ni har era svakor å bekymmer.
Men jag gillar att kunna finnas dära å hjälpa er & jag vet att ni vet att ni alltid kan
komma till mej.. Just därför känns de lite som ett slag i magen att du väntade så länge.
Alla andra förutom jag visste å mej bryr du dej om? De låter jävligt konstigt.
Du måste förstå att jag sa en hel taskiga saker igår
 för att jag bryr mej om dej & jag vill få dej att förstå att de inte är okej i mina ögon.
Jag skulle aldrig kunna acceptera att en sån sak..
Jag funderar hela tiden om de är nått mer du döljer, för om de är de kan du lika gärna
låta de komma fram nu. Men jag hoppas att de är allt för vet inte om jag pallar mer hemligheter.

Du gick från en jävligt speciell person till någon jag inte längre känner! 



Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

jupp, men det är din åsikt. vi har en annan..

2008-06-16 @ 14:54:43
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/
Postat av: Josiee

jobbigt:(

2008-06-16 @ 15:01:23
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0