..Bullar..

Om ni kollar lite längre ner ser ni juh hur jag ser ut nu när jag bakar bullar.
Lite gullig är man kanske, men ruskigt lik en gammal tant oXå *tihi
Första plåten är i ugnen nu å de är 7 till som ska in, jag ni har räknat
rätt jag har gjort åtta plåtar med bullar till ronjas klassresa.
Dom ska dom sälja på fallens dag hära i Porjus, smaskigt för dom som köper
dom ser iaf ruskigt goda ut..
Ska lägga in en bild senare så ni får se vad mumsiga dom ser ut å vara : )
Tycker jag gjort ett bra jobb såhära tidigt på morgonen, ska snart
ställa mej å fixa lunch åt libban & mej själv, blir nog pyttipanna med stekt ägg.
Sen ska jag ta upp symaskinen å se om jag får den att funka :P
Isf så blire att sy klänningen å kjolen, världens snyggaste klänning!

..20 timmar & 30 min tills jag slutar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0