..Vars tog den lovande solen vägen?.

Vars fan tog den lovande solen vägen, ser rätt dassigt ut här i Porjus ska jag ta å tala om,
Inge bikini väder här inte :) Så när jag kommer hem klockan elva så blire nog sängen igen
så man orkar vara riktig rolig å social ikväll hemma hos Sandra.
Herregud gick i sängen halv ett, älsklingen ringde 20 över sen pratade vi till tio i ett.
Sen var jag inte så trött så jag låg å läste ett tag, varför är man alltid förbaskat trött innan man lägger
sig alltså när man ska göra sig i ordning för kvällen?
Men när man kommer till sängen avtar de : /
Så är de alltid för mej lr iaf nästan, så låg å vred mej till nån gång över tre.

Så nu jobbet kommer zombien lisen :)
Dags att slå av datan å kuta dit, 3 minuter kvar tills jag börjar *shit!

..Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0