..Tv..

Såg ett program på tv supersize vs superskinny hette de.
Rätt roligt att dom får byta dieter men fy fan va hungrig tjockisen måste varit!

Inte konstigt att unga flickor är så krppsfixerade/viktfixerade med tanke på alla
topmodel å matprogram som går på tv, bara se alla dom dära modellerna
som bara är skin å ben. Men anledningen till att dom är sådära smala är
för om dom äter spyr dom upp en jävla massa lr så röker dom å tar en massa droger
för att slippa känna hunger. Det är ingenting jag vill att mina små syskon ska se upp till!
Usch så hemskt de är, när alla ben sticker ut.
Kollade mitt BMI efter programet

BMI-tabeller Vuxna

Ålder i årUnderviktigIdealviktÖverviktFetma
18-34< 1919-2425-30> 30
Över 35< 1919-2627-30> 30


Å jag fick ett BMI på 16,8 funderar på att gå till läkaren vill gå upp några kilon.
Alla mina former håller på att försvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0