..Tomt snart..

Har skickat iväg en beställning nu :)
Samt grejer från en annan sida, som ni får se här senare när de
kommer i posten, ska bli spännade å se hur de ser ut i verkligheten.
Längtar verkligen till lönningen, fan va skönt de ska bli, börjar bli lite pengar
på kontot iaf om man kollar med vad jag hade innan, mina tio tusen är
nästan borta å vad har jag slösat de på, hmm de mesta kläder å alkohol tyvärr : /
Pengar , födelsedag & sol ni är varmt välkomma nu!
Sitter hära å kikar på lite bloggar, samt slösar pengar å lyssnar musik :)
Ingen rolig som är vaken nu, många som jobbar imorgon men inte jag,
Snälla låt de vara sol i morgon annars måste jag verkligen slänga mej i solariumet.
I morgon lovar jag att de kommer lite nya bilder :)
Är själv less på dom gamla..

Lär säkert bli ett inlägg till innan jag somnar, någon som har förslag vad man
kan göra just nu har tråkigt?

Kommentarer
Postat av: Sofia

ställ gärna en fråga till mig i min frågestund, då blir jag glad:)!

2008-07-10 @ 23:29:29
URL: http://soofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0