..Sol..

God Morgon solens varma strålar :)

Nå äre förjävligt att när man jobbar så ska solen vara framme!
Å dessutom nu när jag börjat baka, så när libban vilar står jag å gräddar bullar
när jag igentligen hade kunnat lega å steka i solen *fan!
Tack Anders för att du skickade upp solen hit till norr men varu tvungen göra de just nu : /
Ja men om jag har tur så kanske jag hinner ligga å sola en stund iaf *hoppas hoppas.

Å inte känner jag mej friskare precis, mår faktiskt rätt dåligt,
är täppt i näsan som fan men ändå rinner snoret, jag har ont i halsen
å rösten försvinner ibland, feber vet jag inte isf kanske lite.
Men känner mej så utmattad så de finns inte, men men livet är inte en dans på rosor lr hur.

Fult ordspråk igentligen eftersom rosor har taggar : )

Bull bakningen väntar hörs senare!



Kommentarer
Postat av: kitty

Tack så mycket! jag blir så glad för din åsikt! Fortsätt gärna att kommentera! :D

Jag håller med dig, sen blir man mer bekväm i förhållandet och allt känns inte lika viktigt. Det jag menar också är att vi tjejer är lite mer "spända" på något sätt så fungerar inte killar så. Som om min pojke säger - Nej men jag vill nog hem. Om man är med varandra då börjar jag nog genast analysera varför. och sen är hans svar bara - nej men jag vill duscha och så.

Haha vi borde slappna av lite mer, i alla fall dom flesta :) Kram kram.

2008-07-03 @ 10:53:19
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0