..Sliten..

Har inte uppdaterat på ett tag men de är för att jag inte haft nån dator.
Kom hem i fredags natt lr lördag morgon vete fan hur man ska räkna.
Gick å la mej på direkten, vaknade halv sju började klä på mej å packa väskan
sen cyklade jag till jobbet, grymt jobbigt.
Har varit den värsta dagen på länge, allt som kunde gå snett gick snett.

När jag slutade klockan sju i morse så cyklade jag hem, släppte ut hundarna
å sen gick jag å la mej igen, vaknade igen när nån jävel knackade på dörren
och frågade efter Ola, men han var som sagt inte hemma.
Så jag försökte somna igen men de gick inte så jag drog på bikinin å gick ut
en sväng, sen gick jag in lade mej på soffan å åt kex till frukost sen somnade jag dit
och vaknade klockan fyra igen å nu sitter jag å funderar om jag ska äta nått idag.
Är inte hungrig, men kroppen vill ha lite näring tror jag.

Ska fundera om jag hinner fira att jag fyller 20 hade varit kul att supa, men vi får se



Kommentarer
Postat av: moa

fin blogg!

2008-07-20 @ 19:36:55
URL: http://mmoaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0