..Sängen..



Mår inte så värst mkt bättre men har fått i mej en macka med rökt skinka
å ett glas vatten iaf, tänkte att jag ska lägga mej å sova nu :)
Äntligen, gud så skönt de ska bli.
Jobbigt att man är på jobbet bara när man mår så hära dåligt
är juh inte precis som att sova i sin egen säng hemma, här kan man inte slappna
av för att man är beredd på att de ska larma hela tiden.
Nått jag verkligen har börjat hata nu när jag börjat jobba är vibrerande ljud, de är
eftersom vi har en larm som man sätter på handleden som vibrerar å blinkar rött
så man vaknar, hur jobbigt som helst. Tur att jag inte har nån vibrator :D 
Ibland när man sover djup håller man på att få en hjärtattack
för att man blir så rädd, när den väcker en hade ni vellat vaknat så?
Hoj är äckligt äckligt less på de dära larmet!

Linda berättade hemma hos oss
- När jag var ute å gick i skogen då började kråkorna, kråka å kråka
Jag - Linda dom kraxar *mohahaha

Vet inte vad som var så jävla roligt med de men vi skrattade så vi fick ont i magen.

Sen Julia min yngsta lillasyster jag sa att hon skulle ta fram ett nr på min telefonbok
å när hon började bläddra så läste hon alla namn å så sa hon
- Vem är ellisvampis & vem är apan!

Då vara min kompis apiz å elli från svappis, fast hon heter bara elli svappis men de var oxå jätte roligt :D

..Men gott folk njut av sömnen inatt..

Kommentarer
Postat av: ♥{JUJU}♥ PHOTOS-FASHION-ME

Söt du är :)

2008-07-09 @ 23:32:03
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

ha en bra dag :)

2008-07-10 @ 10:09:45
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sista chansen imorgon avgörs vinnaren av månadens sexleksak från lustjakt,klicka på länken för att delta:) http://lillanmalutta.blogg.se/2008/july/ny-tavling.html puss & kram lillanmalutta

2008-07-10 @ 12:26:34
Postat av: Lexia

Hoppas du kryar på dig!

2008-07-10 @ 12:47:08
URL: http://lexia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0