..Onsdag..

Ja nu har jag iaf tagit mej upp, slängt i mej en alvedon, allergitablett å lite hostmedicin.
Har till å med ätit frukost vilket jag annars inte brukar göra.
Mår faktiskt inte så vidare bra idag, vet att jag har feber åså men jag måste palla jobba
de är juh så helvetes svårt att få ut vikarier! Men tur är att jag iaf har en delad tur, så jag börjar
jobba halv åtta å slutar tolv sen börjar jag inte förän halv sju igen å slutar halv tio så de ska
jag nog klara av, hinner juh sova i mellan åså dära : )

Hoppas ni får en trevlig dag, tror till å med solen tittar fram ida : )

Kommentarer
Postat av: queenpeach

hoppas du mår bättre! Kolla gärna in i min webshop där det pågår rea just nu :)

2008-07-02 @ 07:30:09
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0