..God Morgon..

Har ingen anning om varför jag är upp redan.
Men ides faktiskt inte ligga i sängen längre, å hallå klockan är bara 08.16 :D
Haha jadu jag är allt rolig jag brukar juh kunna sova till halv ett typ.
Nähh nu tror jag faktiskt att jag ska ta å göra mej en tallrik med fiberhavregryns gröt.
Har nämligen kommit på att de smakar nästan lika dant som vanlig fast är nyttigare *me like!
Ni vet de dära jag sa om att jag var klar med julklapparna, jag ljög lr jag hade glömt bort min
egen pappa ulf,  ola & lasse hur hemsk är inte det.
Men den fixade jag igår så nu har jag bara en sak kvar, gud så skönt de är :D

Förresten mina snygga skor kom igår å jag trodde dom skulle passa men nähh
själv klart inte, dom var jätte stora så nu måste jag skicka tillbaka dom å hoppas
på att dom kan skicka en mindre storlek till porjus, för annars är min outfit för jul & nyår förstörd.

Älskar dej min lilla skrutt, vill att du ska komma hem nu!
Saknar dej redan å du har bara varit borta i en timme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0