..Tack gode gud..

Tack för att man har växt upp i en liten byhåla där alla känner alla : )
Mamma ringde en person som jobbar på banken där uppe & känner igen mamma
& så vad jag hade för problem, denna snälla kvinna ringer då upp mej å efter byte av
personnr så är allt fixat, nu är ett nytt kort beställt å sen fixade vi även en telefonbank till lilla mej.
Hinner nog inte få mitt kort i veckan men nästa vecka kommer de iaf :D
Så i helgen får jag överföra pengar till älsklingens konto & sen får han ta ut åt mej
att allt ska behöva vara så krånligt.
Jag är iaf lite gladare nu när jag vet att ett nytt kort är påväg hit :)



Kommentarer
Postat av: Joana Filipa

haha so funny

You have a very nice blog!

Kiss

2008-08-29 @ 17:24:34
URL: http://ju-filipa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0