..Nått att göra medans jag väntar på pojken..

Vad heter du? Liselotte Larsson
Din ålder? 20
Gillar du ditt namn? Om nej, vad skulle du vilja heta? Nja sådära de duger väll, jag vet inte.
Vilken dag är den bästa resp. sämsta i veckan? Och varför? Onsdag är bäst för att de är så många bra
program på tv & sämst är nog Måndag för då börjar älsklingen skolan :/
Har du syskon o vilken tur i ordningen är du i såfall? 4 st & jag är äldst eftesom brorsan gått bort :(
Har du ett bra förhållande till dina föräldrar? Nja sådära med morsan iaf pappa vill jag int kommentera
Önskar du att det vore annorlunda? Varför? Jo de gör jag. För att de skulle kännas bättre.
Om du blev helt plötsligt ledig en dag, vad skulle du göra då? Beror vilken dag de är & årstid.
Vilken är din favoritårstid, varför? Hösten för att de är så sjukt vackert ute med alla färger.
Gillar du att basta? Ibland kan de vara skönt men gillar inte värmen.
Favorit-duschkräm? Dove oil lr vad den heter.
Favorit-schampoo? Herbel Essences nyponros
Favorit-ansiktskräm? CCS Ansiktskräm
Favorit-foundation? Maybelline dream matte mouse
Favorit-mascara? Maybelline unstoppable
Andra skönhetsknep kanske? Hudlotion
Hur är en perfekt kväll med familjen/killen/? God mat & massa skratt
Hur är en perfekt kväll för sej själv? Topmodel & Men in trees + en massa godis & nötter
Hur är en perfekt kväll med ''gänget''? God mat & härligt skvaller
Gillar du att gå ut på krogen o festa? Nja, ibland kan vara kul
Hur ofta går du ''ut''? Mkt sällan nu mera.
Vem står dej närmst? Simpus
Vilken nära person står dej nära men ändå långt bort? Mamma
Kan du umgås med personer som inte är ''din stil''? Joo de kan jag.
Är du nyfiken/foglig eller ifrågasättande av personer som har udda åsikter? nyfiken
Är du socialt lagd? Nähh de vill jag inte påstå
Är du serviceminded? Joo de tycker jag.
Vad är ditt drömjobb? Att jobba på en barnavdelning som undersköterska.
Vad har du för dator? Och är du nöjd med den? Inte vet jag vad den heter, å nähh
Dricker du kaffe eller te eller ingetdera? ingetdera
Vad dricker du istället? Mineralvatten
Dricker du mjölk? Nähh tål inte men ibland smakar jag ändå
Äter du kött Varför? Joo de gör jag, för att jag älskar de.
Favoritost! Gouda
När äter du ost? På macka ibland & på maträtter dock smält då.
Favoritdrink! Har ingen
Favoritvin! Asti Cinzano
Favoritdricka! Ramlösa
Favoritmat! Köttgryta & ris *mumma
Bästa chipsen! OLW lättsaltade
Bästa godiset! Lakrits :P
Din största last! Tuggummi
Hur ofta äts det godis e.d. hemma hos dej?Joo de är hemma hos mej, inte så ofta.
Byter du kläder varje dag? Joo de gör jag.
Vilka är dina favoritkläder? Svårt att säga.
Önskar du dej en ny garderob? Joo de gör jag.
Är du ett märkesfreak? Nähh
Favorit-klädesaffär!? Hmm bikbok.
Favorit-mataffär? Willys
Köper du ''dricka'' på systemet? Joo de gör jag.
Händer det att du laddar ner musik/filmer från nätet? Joo de händer.
Älskar du din mobil? Ne inte nu nåmera.
Kan du leva utan din mobil? Joo de kan jag men vill inte
Har den MP3? Ja en rosa samsung
Favorit-djur? Varför? Hund, för att dom är så sjukt mysiga.
Har du nåt djur, vilket? Nähh.
Vilket är ditt drömresemål? Barbados.
Har du varit där eller tänker du ta dej dit? Ne de har jag inte, joo de ska jag.
Har du sett någon födas? Nähh
Har du sett någon dö? Jooo
Har du barn? Näh
Namn på ev. kommande barn!? Hemligt.
Hur många barn vill du ha? 2
Namn du aldrig skulle kunna med att ge ditt barn!? Elsa & Edward
Har ni släktnamn i er familj? Nähh.
Hur mycket sitter du vid datorn/internet var dag? Mycket.
Skulle du kunna vara utan dator eller internet? Joo om jag var tvungen
Vilka är dina dagliga internet-måsten? bloggar, bdb, pixbox
Vad gjorde du för fem år sen?
Bodde hemma
Vad gör du om fem år? Har barn förhoppningsvis
Vad gör du om tio år? Samma sak som om fem år.
Är du gift eller vill du gifta dej? Ne de är jag inte, joo nån gång om han friar.
Tror du på äktenskap? Joo klart man måste göra.
Är du hetero/bi/homo? Hetreo
Har du fördommar?
De har väll alla.
Har du levt i ett annat land under en period? Nähh
Skulle du vilja bo utomlands? Varför? Ne jag vill inte, gillar sverige.
Brukar du logga in på msn eller dylikt? ja är inloggad typ hela tiden.
Har du många blockerade? Många.
Är ordningsam? Sådära.
Pedantisk? Nähh.
Har du ätit sushi? Var det gott? Nähh
Nåt du inte ätit men vill prova? Hmm, vet inte.
Fotograferar du mycket? Joo de gör jag.
Vad har du för kamera, är du nöjd? Ne hade vellat ha en bättre
Om du fotor digitalt, är du flitig med att framkalla? Ne de är jag inte
Skulle du vilja kunna mer om fotografering eller duger du som du är? Ja de hade jag.
Har du nån kontakt med nån barndomskompis? Joo typ alla.
Ställe du önskar att du vore på just nu? Här med älskot.
Middag ikväll? Ute :D
Vad är det för dag i dag? fredag
Händer det nåt idag? Joo vi ska ut å äta
Favorit-tv genom tiderna? Harem
Favorit-film genom tiderna? Dirty Dancing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0