..Mot varmare breddgrader..

Har just jobbat mitt sista skift på pionjären.
Nu ska jag packa de sista slänga mej i duschen å fixa mej innan jag
å morsan sticker till gällivare.
Far dit ungefär vid två sen handlar vi lite å halv fyra går mitt tåg till mitt kära värmland.
Fy fan vad jag längtar, har en sån dära lite konstig känsla i magen
antingen är de dagens frukost lr oron att de ska hända nått.
Eftersom de alltid är nått som händer när jag åker tåg äre kanske inte så konstigt,
mitt tåg har en förmåga att komma försent av massa mystiska anledningar.
Har haft de jävligt kul här uppe, även fast jag varit lite less sista tiden.
Men nu när man ska lämna Porjus gör man de med en klump i magen
fy fan va fridfullt & vackert de är här uppe!
Personerna här uppe är oslagbara ni är guldvärda allihop, kommer sakna er som tusan!

..vi hörs kanske i morgon om allt går som de ska & om inte så betyder ni massor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0